Jippi! Sjokolade er enda sundt

Hei dere.

Jeg vet ikke med dere, men jeg merker at bukselinningen blir litt strammere på denne tiden av året. Det er liksom lov å kose seg litt ekstra, både hjemme og på jobb. I grunnen alle plasser en ferdes. Det er jo snart jul.

Det skal jo være sundt å kose seg har jeg hørt,  så da fører jeg det enkelt på lista over sunne ting. 

Leser jeg derimot noe positivt om noe av det jeg inntar i slike perioder, sitter det som klistret. Hovedpunktene da vel og merke.

Så når “I Form” skriver at det er sundt med sjokolade, stoler jeg på det. Det skal riktignok være mørk sjokolade med minst 70 prosent kakao.  

Fordelene med noen biter av denne typen sjokolade skal være at en får finere hud, sundt hjerte, ro i sinnet og skjerpet hjerne. Hvem vil ikke ha det i julen? I tillegg skal en bit før trening gjøre at treningen blir mer effektiv.

I artikkelen står det noen biter. Da lurer jeg på. Hvor mange biter er det? Og hva tid går noen biter over til for mange biter?

 

#sjokolade #kos #jul

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg