Apple ser ikke forskjell på epler og pærer!

Nå har jeg prøvd her i noen dager å lagt godviljen til. Jeg har lagt epler og pærer i alle vinkler, eller dette som dere ser på bildet. Men jeg ser ikke problemet. Tross mine 50, hvor øynene sikkert har sett bedre dager ser jeg fortsatt lett forskjell på et svart eple og en grønn pære.

Men det kan jo fortsatt være meg. Jeg sier ikke det. Ganske ydmyk når det gjelder.

Grunnen til denne granskningen av disse eplene og pærene er at nå har Apple saksøkt en liten nettbutikk for at de synes at den grønne pæren i logoen ligner for mye sin egen logo med svart eple.

Den lille nettbutikken står på sitt, og det har faktisk kostet en ansatt jobben. For pengene renner ut når de skal ta opp kampen mot en gigant. Lurer jo litt på om det er den ansatte de er på jakt etter, nå tenker jeg mer på at Apple trenger gode folk.

Så Apple, jeg håper jo at dere ikke trenger flere gode folk og fortsetter slik at denne nettbutikken ikke har flere igjen.

Dere innrømmer jo ikke at det er folka dere er på jakt etter men begrunner med at når de bruker denne logoen kan det assosieres med Apple sin virksomhet.

Forstå det den som vil. Jeg må si at nettstedet heter forresten Super Healty Kids. Så får de litt gratis reklame fra meg og. Tror de trenger det i disse dager. De har forresten også startet en underskriftskampanje på nettet for å få Apple til å droppe saken.

Må også nevne at Apple har tidligere også vært og pirket i Fremskrittspartiets røde logo.  Sikkert redde for at de skal tro at de er sponset, eller er det Siv Jensen Apple ville ha med på laget? Jeg bare lurer.

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg