Budapest – dette kan bli spennende

Hei der.

Ja nå sitter jeg pakket og klar til en jentetur til selveste Budapest. Her har jeg aldri vært før, så dette kan bli spennende.

Det er noe eget med rett før en skal avgårde med både spenningen en føler og ikke minst forventningene.

Hva vil turen bringe?

Jeg har hørt mye positivt om byen, så dette skal bli gøy.

Vi har noen få ting på programmet, men mesteparten av tiden er åpen.

Har du noen gang vært i Budapest?

Så da forlater jeg regn, gråvær og masse banking. Ja de holder enda på her hos meg. Akkurat nå har jeg en unggutt som banker noe masse på terrassen.

Ønsker dere en fantastisk helg.

 

 

10 kommentarer
    1. Åh så kjekt at du skal ut på tur 🙂 Jeg har aldri vært i Budapest, men kunne godt tenkt meg det.
      God tur til deg ♥

    2. Så kjempespennende da! God tur 🙂

      Var på ferie der sammen foreldrene mine, søsteren min og noen slektninger av oss i 1973. Vi bodde i en leilighet midt i sentrum nære Donau. Leiligheten lånte vi fra noen kjente av slektningene våre. Blokka vi bodde bar preg av å ha vært skutt på. Dette var jo ennå med Ungarn var lukket.

      Foreldrene mine hadde da en rød volvo, og da vi kom til Budapes var det mange av de som bodde der som var overbegeistret over å få se en moderne bil. Bilparken i Ungarn da vi var der var dårlig.

      De sier jo Budapest er en perle i Europa.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg