Burde Isabel Raad fått vaksinen først i Norge?

Jeg kom over et innlegg av “Travelinspector” her i dag om diskusjoner om de såkalte utenlandsturene til enkelte og synes det var et godt og saklig innlegg. Du kan lese det  HER.

 

Jeg er nok sikker på at det er ikke bare Isabel som trosser UD sine reiseråd, men jeg er enig om at vi alle bør gjøre noe for felleskapet i situasjonen vi er i. Og de fleste av oss gjør jo det. Vi biter  tennene sammen og drømme om tiden etter epidemien. Holder oss mest mulig i ro, for vår egen del og ikke minst for andre.

Overskriften er den hentet ut fra Bloggen hans, der han anbefaler at det er hun som burde stått først i køen, med andre “ulydige” når Norge begynte å vaksinere. Ikke for å skåne henne eller dem, men oss.

Hva synes du?

 

 

 

10 kommentarer
    1. Nei! Vet du hva. Selv om hun er en kjendisinfluencer så skal ikke hun ha fordel av det, og jeg forstår ikke hvorfor hun og flere andre på død og liv skal ta slike reiser nå når andre må holde seg hjemme. Selv de som jobber i andre jobber blir frarådet utenlandsreiser om det ikke er helt nødvendig!

      Vil tror det er flere som trosser UDI sine reiseråd, men det virker meg litt egoistisk

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Er enig med deg der. Jeg synes at alle kan ta hensyn, uansett alder. Så enig der, så tenker jeg jo og litt på vaksinen om en kan bære smitten selv om en har tatt vaksinen da uten å få den selv.
        ha en fin kveld du også

    2. Nei….
      Her må alle gjøre sitt – og ta sitt ansvar. Når man tenker på de som har stått nærmest med hodet og hele kroppen i koronasmitten – og risikert livet sitt for å redde andre……… ærligtalt altså… litt respekt for regler og medmennesker tenker jeg….

      Lag deg en fin dag der du er <3

    3. Når det gjelder Isabell og de andre reisende tenker jeg vel heller internering enn å stille de først i vaksine-køa. Eller kun enveisbilletter når de drar ut av landet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg