Det ble ikke en “Roberto”

Reklame | Bygghjemme

Hei dere.

Jeg vet ikke med dere, men når solen titter frem og jeg får en liten følelse av vår, da begynner de “grønne fingrene” mine, som ikke er så “grønne” i utgangspunktet, å kribler litt.

Jeg har titt og ofte, når disse dagene har vært her tittet ut gjennom vinduet og tenkt at i år er året hvor plenen min skal bli til den matta. Jeg har forsåvidt dette løfte hvert år da.

Jeg hadde et innlegg om mitt høyeste ønske på gressklipper fronten for en stund siden. Nemlig min egen “Roberto”. Du kan lese innlegget mitt HER.

Til og med jeg har innsett at en “Roberto” er litt for vel luksus for de få kvadratmeterne jeg har, så da ble det en annen plan. Kanskje jeg må tenke på “Roberto” i egen person. Ja i grunnen det hadde vært noe. Skal ikke være så vanskelig med navnet heller når jeg tenker meg om. Kan nærmest se for meg at jeg sitter på terrassen med bobler mens han svinser rundt.

Her om dagen var jeg inne på  Bygghjemme.no og der klarte jeg å finne en gresklipper jeg følte passet perfekt for meg. Liten og hendig, samtidig som den er en kombinasjon av gressklipper og kantklipper. Og det beste er at den går på batteri. Jeg slipper å tenke på ledninger. Ja jeg er en av de som synes det er litt styr å holde ledningen unna knivene på gressklipperen. Ta gjerne en titt på min utvalgte “mini Roberto” HER.

Denne hendige saken bestilte jeg for en dag siden, så om noen få dager kan jeg gå å hente den på posten. Jeg elsker jo å få pakker, så jeg gleder meg en hel haug, selv om det er noen uker før jeg kan ta den i bruk.

Er du på jakt etter gressklipper eller andre hageredskaper anbefaler jeg virkelig Bygghjemme.no. Når jeg sjekket priser på Prisjakt kom min utvalgte opp som billigst på denne siden. Det er også flere andre modeller som du får til en rabattert pris.

Altså et lite tips fra meg hvis du har tenkt å investere i noe nytt til årets ute sesong. Bygghjemme.no

Har du begynt å tenke på hage og uteområdet enda?

 

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg