Du kommer snart til å møte noen……

Ja jeg er fortsatt singel, og nyter godt av det singel livet har å tilby. Selv om jeg til meg selv og andre sier at det er herlig å være singel, tror jeg nok at jeg innerst inne har en drøm om å treffe den rette. En dag.

Jeg som så mange andre, har jeg funnet ut, er til tider inne på Tinder. Ja å sveipe til høyre og til venstre kan være morsomt det i perioder, men jeg tror som andre plasser at det er like vanskelig her å finne akkurat den som passer for deg eller for meg. Men en skal aldri si aldri. Under kan skje.

Som dere skjønner har jeg nesten gitt opp. Men hva skjer da?

Joda, selveste Tinder sender ut mail til meg med denne overskriften:

Du kommer snart til å møte noen……..

Om det er av medlidenhet eller at de har troen på meg vet jeg ikke helt, men det gir en stakkar et lite håp da.

Så kanskje er det en for meg der ute også, selv om han ikke enda er på Tinder……

Jeg er jo ikke så kravstor. Bare at han må passe for meg.

 

 

9 kommentarer
    1. Ja, jeg er sikker på at det kommer noen som passer for deg. Du virker som en topp jente, så det gjelder bare å finne den passende. Og de dukker opp når man minst aner det 🙂 Noen ganger på nett, andre ganger på helt andre måter 🙂

    2. Om det er på Tinder eller andre steder, så skal du se han som er din dukker opp sånn helt plutselig. Jeg fant mannen min på nett jeg, og lette ikke etter det en gang 😉
      Skulle bare sjekke profilen til søstra mi, og da måtte jeg ha en profil selv. Kikke litt på andres profiler for moro skyld, og da fulgte han sporet mitt, og etter det har det vært oss 🙂
      Så, ikke gi opp! <3

    3. Du er ei flott dame – både uttapå og inni, så jeg håper du treffer en ditto mann etter hvert. Det KAN skje på ei dating-side, men jeg har mer trua på “Real Life” – etter det jeg har erfart. Det er mye “Shopping” og frykt ute og går. Frykt for ikke å være bra nok; frykt for å havne i noe som ikke er bra fordi man drar med seg noen dårlige erfaringer. Så blir det å leke “tittenpåhjørnet” ..av og på og hit og dit! Jeg har lært en del om meg sjøl etter to år på Elitesingles, (har meldt meg ut og slettet profilen) og innser at det skal veldig mye til at jeg treffer noen på den måten! Men…en skal aldri si aldri! 😉

      1. Tusen takk. Ja er enig med deg at jeg og tror mer på den gammeldagse metoden… Det har litt med kjemi og utstråling som ikke helt kommer frem på meldinger eller bilder. Krysser fingrene for at vi plutselig treffer den rette begge to…… kanskje på Kiwi:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg