En kanskje påske….

Hei dere.

Håper du koser deg i påsken, enten du tilbringer den hjemme eller på en eller annen tur.

Her hos meg kom påsken litt vel brått. Jeg visste jo at den kom, men siden poden er hos faren, har jeg ikke laget noen konkrete planer. Heldigvis er det en del venner som er hjemme i påsken, så noen sprell blir det nok.

Dermed er planene min mye kanskje planer. Kanskje en fjelltur, kanskje en topptur, kanskje utforske noen ukjente turområder i distriktet, rett og slett mye kanskje. Regner med at ikke alle disse kanskje planene blir noe av, siden jeg også har lyst å tilbringe litt tid hjemme og ordne litt i hage og terrasse. Men igjen vi får se.

Været er jo strålende for tiden, og de kalde nettene ser ut som har vippet over på pluss siden. Rett og slett at våren er kommet for fullt.

Ønsker deg en fantastisk dag, og håper du nyter den til fulle.

Jeg legger ved et bilde jeg tok fra en tur jeg var på her nylig hvor vi gikk til Steinkjerringa på Høgjæren. Bildet er tatt ut mot Holmvatnet. Båtene tilhører Holmvatne Misjonsenter.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg