En pakke kommer sjeldent alene….

Reklame | Aime

Det er ikke ofte jeg bestiller noe på nettet, jeg er nok ikke av den mest moderne der, til og med nå i corona tiden. Men innimellom bestiller jeg noe fra  Aimè på noen faste produkter som jeg bruker eller litt andre godsaker. Det jeg har oppdaget er at når jeg venter på pakkene min så får jeg “remindere” på at de ikke kan levere pakken og jeg må betale rundt 20-30 kroner for å få den utlevert. Klikke på en link og vips så er den på rett spor igjen på en måte.

Jeg vet jo at dette ikke er reelt siden det er ikke denne måten en gjør det på her i Norge, men hvordan kan de liksom vite at jeg venter på en pakke? Det forundrer meg. Dette er konsekvent på alt jeg bestiller på nettet. Er det noen andre som har det slik?

Lurer du på hva  Aimè er gå gjerne inn og sjekk utvalget, og de herlige bodylotionene som jeg har prøvd kommer med herlige dufter. Det er bare å finne din favoritt.

Skulle du ønske å prøve en, eller noe annet så bruk rabattkoden SOLVI. Den gir deg 50% rabatt på ordinær pris på hele nettbutikken eller favoritten min på hårpleie, Den heter Green Philosophy og klikker dere på denne linken HER vil dere kunne bestille en prøvepakke, og kun betale porto.

2 kommentarer
    1. Takk for tips. Dette så ut som en god krem. Elsker Aloe Vera.
      Bestiller ikke mye på nett jeg heller. Men jeg tror jeg må det nå…Alt er stengt ned enda..og jeg begynner å trenge ting og tang! 🙂 Fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg