En positiv overraskelse

Hei fininger.

Her i Stavanger våknet jeg til sol og blå himmel. Jeg har nok ikke fulgt helt med på værvarselet siden jeg regnet med at det skulle være en grå dag i dag, slik som i går. Så en positiv overraskelse altså.

Jeg merker at det å ha ungdom i hus gjør at døgnrytmen kommer litt i ulage. Ikke det at jeg må være oppe til langt på natt, men når han er ute og springer klarer jeg ikke helt å legge meg før han er i hus. Dermed blir det ekstra sene kvelder, og litt senere morgener. Og jeg som elsker morgningen. Slik er det nå, og jeg velger det jo i grunnen helt selv. Litt ufrivillig lakenskrekk kan du si.

Når en våkner til en slik overraskelse så tenker jeg tur og at jeg må ut. Så det blir det nok i løpet av dagen. Hvor og med hvem det vet jeg ikke, men tur må det bli. Først skal jeg ha en liten treningsøkt for deretter lunsj med poden. Ja tenk han har tid til å spise lunsj med meg på en av byens restauranter. Det gledes.

Jeg er i grunnen bare innom for å ønske dere en flott dag. Håper den blir fin.

 

 

Legger ved et bilde jeg tok en annen solskinnsdag her i Stavanger. Bildet er tatt fra Gamle Stavanger og utover.

 

 

 

10 kommentarer
    1. så deilig med sol da ,her var himmelen blå da vi låg i sengen,nå er det skyet og snø lenger ute i fjorden.
      Skjønner det med ungdom,har jo hatt 4 stk,men det handler om gjennsidig tillit,så vis att du stoler på gutten og legg deg,viser det seg att han tøyer grensene får du heller stramme inn utetiden da :=)

      1. Ja absolutt. Det har nok noe med at jeg ikke klarer å roe meg før han er i hus. Litt hønemor og at jeg kun har han kan jeg og tenke meg det er.. he,he. Ønsker deg en fin søndag.

    2. Her skinner sola også, faktisk. Og kaldt og godt. Kjenner godt til den der ja, om ikke å ha ro i seg før man vet alt er ok 😀 Det er jo bare sånn det skal være 😀 God helg videre 😀

    3. Det er kjempeherlig med slike dager 🙂 Vi hadde det slik i går vi 🙂 I dag er det overskyet vær, men ikke nedbør.

      Du er nok ikke alene om å det når du har ungdommer i hus, og jeg hører venninnene mine som ar unger sier nøyaktig det samme.

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg