Endelig en fjelltur

Hei fininger.

I dag, tross lørdag og klokken så vidt har tikket seks, sitter jeg her og er ganske fornøyd. Ja jeg har fått meg en kaffekopp også, bare hvis dere lurte. Tenk vi reiser vi opp i fjellheimen i dag, rettere bestemt Sirdalen.

Føler det blir sjeldnere og sjeldnere nå, men når poden plutselig har lyst å være med, stråler jeg som en sol.

Vi skal jo bare være til i morgen, men det å få en liten smakebit må jeg si meg fornøyd med akkurat nå.

Jeg kjenner på at jeg grugleder meg også til mitt modige forslag om å lage viltgryte til følge. Det har jeg aldri gjort før, så jeg følger meg litt som Pippi. “Det har jeg aldri gjort før så det går sikkert bra”. Jeg går for det sitatet og håper vi blir mette og at det kommer noe mat på bordet.

Jeg ønsker dere en fantastisk lørdag. Her skal jeg pakke siste rest, vekke poden og så drar vi avgårde.

 

Dette bildet er tatt for 2 år siden. Sirdalen i strålende sol.

Sirdalen som ligger i Vest-Agder, nord-vest i fylket. Sirdalen er den sørligste inngangsporten til Lysefjorden, og de storslåtte Sirdalsheiene gir ubegrenset mulighet for fritidsaktiviteter som vandring, klatring, padling, jakt og fiske.

6 kommentarer

Siste innlegg