Er det lov å ønske seg “drittvær”?

Hei dere.

Så var det fredag igjen. Solen har tittet frem, men vet dere. For en gangs skyld ønsker jeg meg “drittvær” denne helgen. Litt egoistisk kanskje, men akkurat nå får jeg bare være litt det.

Foten som jeg var til legen med på tirsdag, har blitt litt bedre. Men jeg har enda veldig vondt. Så det er grunnen.

Jeg kan nok ikke benytte meg av fint vær denne helgen, og hvis jeg allikevel må sitte i sofaen så blir det liksom litt bedre følelse hvis regnet plasker ned og det blåser stokker og sten.

Disse dagene som har vært har jeg syntes veldig synd på meg selv. Jeg har til og med blitt litt redd for om foten ikke kommer til å bli bra. Da kommer jeg nok til å slite en del.

Det har også gjort at tankene mine har gått til de som til daglig sliter med forskjellige kroniske sykdommer av ulik art og styrke.

Nå skal ikke jeg sammenligne meg med dem, siden jeg kun har gått slik siden mandag. Men jeg føler med dere. Det må være tungt å slik, både selvfølgelig på grunn av smerter men også på det psykiske.

Med disse “sutre” orda ønsker jeg dere en fin helg, og at vi i vest kommer til å få et skikkelig uvær.

 

 

6 kommentarer
    1. det er lov å sutre,å ønske seg dritvær også :=) vi har drittvær og jeg ønskler meg fint vær ,kroppen min krangler,det har liksom hopet seg opp litt nå,slitsomt ja,og verst når det er dritvær,så mulig du skal ønske deg fint vær,alt er lettere da

    2. Ja, det kan godt regne litt borte i Stavangertraktene, bare det blir sol og vår her i området 😀 He-he. Hva har skjedd med foten? 😮 Ikke fått med meg tror jeg?

      1. Takk…. så kan dere ha godværet noen dager. Foten er en egen historie… gått rundt siden januar. Var nærmest fin så på mandag skulle jeg på en joggetur som ikke gikk så bra. Noe med kneet, og en strekk. Trodde jeg var 20 i januar skjønner du.. he,he.

    3. Det er lov å sutre litt. Og som deg så ønsker jeg meg også gråvær og regn når formen ikke er på topp. 😉 Håper det har bedret seg. Ønsker deg en god mandag! Regner her nå, nei snør gjør det visst 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg