Et lite velt i heimen….

Det er jammen meg mye mystisk som kan skje i løpet av en natt. Her hjemme har det vært noen skikkelige rampenisser på besøk.

Overraskelsen var stor da jeg i morges fant treet ligge strak ut på stuegulvet. Og jeg kan forsikre deg om at når jeg skulle ta det i nærmere øyesyn så har jeg ikke glemt å vanne det. Så det er jo en bra ting tross alt.

Tankene mine gikk et lite øyeblikk til poden, en takknemlig tanke må jeg innrømme. Han skal være med å pynte treet og siden han har det så travelt med skole, jobb og å slappe av har vi ikke kommet så langt enda. Tanken er å gjøre det i dag.

Så dette var min morgengymnastikk i dag, få treet på plass. Og det er ingen lett øvelse det kan jeg skrive under på.

Men nå står det så fint og bare venter igjen på pynt. Håper det holder seg på beina til etter jul nå, for har nærmest tjora det fast i foten.

 

 

Tross nedfall er det enda en del granbar igjen heldigvis.

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg