For mye? Eller for lite?

Hei dere.

I dag dere måtte jeg le litt av meg selv. Jeg hadde vært på en tidlig treningsøkt på senteret hvor jeg bor, og på veien hjemover fikk jeg en ide om å kikke på folka som gikk ute. Hva har de på seg?

Ikke det at jeg ga dem terningkast på noe som helst måte, men hvor mye hadde de på seg. Jeg ble i grunnen ikke så mye klokere av dette. Det gikk i alt fra store dunjakker og bobledresser til shorts og t-shirt. Dermed er jeg like forvirret enda.

De siste dagene har jeg bommet til de grader med klesvalget mitt. Jeg har nok ikke helt kommet i den vår stemningen som jeg tror, for jeg har vært ganske varm til tider. Litt veldig varm kan du si.

Grunnlaget for den tittingen min er at jeg om ikke lenge skal innover til byen med ei venninne, og har valgt å ta bussen. Jeg er jo litt spent da om jeg bommer totalt, eller om tittingen min gir resultat.

Og om dere lurer på at jeg klager for at været begynner å bli varmere, gjør jeg absolutt ikke det. Jeg må bare lære å kle meg litt bedre etter det. Håper jo at jeg klarer det før finværet forsvinner…….

Ønsker dere en fantastisk flott søndag.

 

 

Bildet er tatt i går når vi gikk en herlig tur langs Hafrsfjord. De har nevnt at dette naustet er det som er mest fotografert i området. Synes det er litt stilig.

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. ja våren kan være en utfordring,selv bruker jeg en tynn dunjakke ennå,det fordi vi har kald vind ute,og da vi nettopp har vært syke og hoster litt ennå er det bedre med litt for mye enn for lite kle,så kan en heller åpne jakken om det blir litt varmt :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg