Forundret over dagen

God morgen.

Jeg våknet i dag og var litt forundret. Været vi har hatt den siste tiden er plutselig borte og ute er det surt, blåser litt og jeg tipper det blir en overskyet dag. Ja jeg visste det i grunn, men har glemt litt ut at det er mulig at den herlige solen bare kan forsvinne slik rett over natten.

Om jeg vier nesetippen min utenfor døren i dag er jeg litt usikker på nå i skrivende stund. Det var litt godt å bare sitte her under pleddet mitt.

Og så er det jo morsdag i dag. I den anledning vil jeg gratulere alle de fantastiske mødrene der ute. Håper dere får en fantastisk dag, mange klemmer og noen fine ting. Og ikke minst mange varme tanker.

I går når vi skulle hjemover tok vi turen innom Høle. Når vi kom her måtte vi bare stoppe opp da det var en magisk stemning. Solen holdt på å gå ned som laget et fantastisk skinn over isen. Det var helt tomt for folk utenom en mann som kom tuslende fra isen som hadde vært på isfiske. Han kunne fortelle at det var lite napp, men non småtorsk hadde han fått. Nok til en fiskesuppe som han sa.

Legger ved noen bilder fra den fantastiske stunden og ønsker dere en heidundrande fin dag.

 

 

Her synes jeg det var litt spesielt siden sjøen nærmest hadde fryst når den var i bevegelse.

12 kommentarer

Siste innlegg