Forvirra kvinnfolk eller mannfolk?

Hei dere.

Håper dere har en fin lørdag så langt. Jeg er jo i grunnen langt nedi vaskebøtta, selv om det går litt treigt.

Jeg kom over en liten morsom, men også sann notis om hvorfor mannfolk blir lett forvirret av oss kvinnfolk.

Smilet mitt kom nok litt frem, for jeg tror nok jeg kjenner meg litt igjen.

7 forvirrede fakta om kvinner:

  • – De liker å spare
  • – De liker å spare, men kjøper dyre klær
  • – De kjøper dyre klær men har aldri noe å ha på seg
  • – De har aldri noe å ha på seg, men ser velkledde og vakre ut
  • – De ser velkledde og vakre ut, men er aldri fornøyd med resultatet
  • – De er aldri fornøyd med resultatet, men forventer komplimenter
  • – De forventer komplimenter, men tror ikke på det når de får det

Etter å ha lest disse orda, som kan stemme for meg innimellom, kanskje også andre, begynner jeg å forstå at det ikke kan være lett å være mann å forholde seg til dette.

Morsomt? Ja i grunnen.

Men å være i denne situasjonen, både for oss kvinner og for menn som skal klare å “lese” oss er ikke lett alltid.

Kanskje vi burde begynne å bli litt mer fornøyd med oss selv? Å se oss selv gjennom andres øyne?

 

Ha en fortsatt fin lørdag.

6 kommentarer
    1. Artig innlegg. 🙂 Er nok mye sant i dette. Selv har jeg heldigvis lært meg å endre litt tankegang, takke for komplimenter etc. Men det sitter/satt langt inne. 😉

    2. Kjempemorsomt innlegg 🙂 Tror nok det er mye i dette her ja 🙂

      Når det gjelder dette med komplimenter har jeg prøvd å endre tankemønster, og der sier jeg “tusen takk” hvis noen gir meg et komplement. Regner med at hvis de som gir meg kompliment ikke sier noe hvis de ikke hadde ment det. Det gjør jeg.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg