Genialt Hotell Ullensvang!

Hei der.

Har dere også merket at med årene blir det mindre og mindre julekort sendt i posten? Eller er det kun hos meg?

Det kan jo hende at ungene til mine nærmeste har vokst til og at de ikke synes det er så “søtt”  å være med på disse korta lenger, eller det kan være en annen grunn.

Fra oss har det og blitt minimalt med utsendelser også, så jeg klager ikke.

Når jeg hentet posten i dag, låg der, midt mellom all reklamen et julekort. I første øyekast trodde jeg at det var håndskrevet.

Jeg leste hele kortet, og det var en julehilsen fra Hotell Ullensvang i Hardanger. Kortene var til kunder og kommende kunder.

Jeg har alltid synes at hotellet ser fantastisk ut, men har kun vært innom i døren og kikket. Har du vært der?

I ettermiddag har jeg gått rundt og tenkt på hotellet og på kortet. Genialt i grunnen, og for en reklame. Det er ikke ofte at jeg tenker så mye på et hotell må jeg innrømme.

Hotellet er fantastisk flott med en like fantastisk beliggenhet. Sjekk det gjerne ut HER.

Så Hotell Ullensvang v/Ina, Edmund, Barbara, Hans Edmund, Timo og Victoria – Dette var genialt og virket varmt og personlig. Tusen takk og god jul til dere også. Hadde vært fantastisk å feiret Nyttår med dere også.

 

6 kommentarer
    1. så hyggelig med en slik overaskelse i posten da :=) nei jeg har sluttet å sende julekort,jeg tar heller en prat på telefonen ,liker å høre en stemme :=) uansett har jeg ikke så mange å sende til ,iallefall ikke i Norge :=)

    2. Ja det var jo genialt…For et julekort kaster man ikke uten å legge merke til…som mye annen reklame….Lenge siden jeg sendte et julekort ja….Egentlig aldri vært flink til det…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg