Jeg burde ha vært hjemme

Ja slik følte jeg det i går når jeg travet frem og tilbake på Gardemoen. Ikke det at jeg ikke skulle ha vært to dager i Oslo, men kombinasjonen med forsinkelser, trett, sliten og sulten ikke er kombinasjoner som passer så godt til meg. Verken for meg eller de jeg treffer på min vei.

Jeg er vel ikke ufin, tross denne kombinasjonen, men føler at lunten er litt vel kort noen ganger. I tillegg mener jeg bestemt at alle går i veien for meg, siden de går litt sakte.

Fra halv fem tiden til ca. klokken åtte-ni travet jeg frem og tilbake mellom gater hvor det var muligheter å komme seg til Stavanger. For å frustrere meg ekstra, tror jeg da, hadde SAS plassert disse avgangene lengst vekke fra hverandre. Så hvis du lurer er det ganske så lange avstander på Gardemoen. Synes jeg da.

Jeg føyk mellom B utgangene til A utgangene om en annen, med noen mellomstopp ved informasjons skranken hvor det de gangene jeg var der, var mellom 40-50 personer foran meg i køen. En kan rett og slett bli frustrert over mindre.

Hele denne tiden tenkte jeg på at nå skulle jeg etter planen vært hjemme. Det gjorde jo ikke at humøret mitt ble noe bedre.

Tross all denne venting, følte jeg meg ganske så heldig når jeg entret dørene hjemme rundt klokken elleve i går kveld. Jeg tror bare at jeg var glad at jeg kom meg hjem.

Så i dag dere har jeg gjort det jeg skulle gjøre i går kveld. Sittet rett opp ned i sofaen, tittet på tv og gjort absolutt ingenting. Det har vært fantastisk herlig……. og mye bedre enn å tilbringe kvelden på Gardemoen.

 

10 kommentarer
    1. Hoff, har tilbrakt enormt mange timer på Gardermoen, og før det , på Fornebu 🙂 Godt du er hjemme i sofaen 🙂 Nyt helga 🙂

    2. Aj så kjedelig det der er…. Deilig å endelig være hjemme igjen, ser den 😊 At det er langt å gå på Gardermoen skal være sikkert og vist, noe jeg selv fikk merke da vi skulle til Haugesund og hadde missforstått hvor gaten våres var. Det var som å løpe et maraton løp for å rekke flyet 🏃‍♀️

    3. På Gardermoen er det store avstander og masse folk. Man blir temmelig svett og sliten av å farte rundt der inne. Jeg har vært der mange ganger selv. Og som du sier. Det er veldig godt da man kommer hjem til sin egen stue.
      Kos deg og slapp av i dag ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg