Jeg har blitt en kjendis!

Her om dagen kom jeg over en tur Stavanger Turistforening reklamerer for. Vel, en ungdoms tur. Og hvem er ikke på bildet? Jo meg!

Ble litt forundret, og tenkte hva hadde skjedd her. Men tror jeg har sendt det inn til en konkurranse og at de har klarert at de kan bruke bildet. Så de har lov. Selv om jeg hadde  glemt det.

Så hvis du har kommet over turen og bildet og lurt på om det er meg. Så stemmer nok det. Er litt stolt over denne. Og turen som går fra Flørli til Månefossen kan jeg tenke meg er helt magisk. Tror jeg må sette den på listen over turer jeg har lyst å ta. Kanskje får jeg være med ungdommene?

Har du lyst til å se innlegget kan du gå inn HER.

Bildet er tatt fra en fantastisk tur vi hadde i fjor sommer, og på toppen av Flørli trappene kommer du til denne belønningen. Sjekk gjerne ut turen HER.

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg