Jeg møtte ei Corona Smittet

Her om dagen var jeg på en by tur og som andre dager er det å gå i Stavangers gater helt topp, spesielt når været er på min side. Sol og deilig. Det er digg.

Traff ei bekjent som jeg ikke hadde sett på lang tid, og hadde en hyggelig prat. Så sier hun at hun hadde hatt Covid-19, sikkert en av de første tilfellene her i byen, altså så langt tilbake som i mars.

Hele kroppen min reagerte, og jeg rygget nærmest. Helt uten at jeg visste det selv kjente jeg på redselen. Det var en helt merkelig situasjon. Tross om jeg visste og vet at det er jo ikke noe smitte nå, men likevel.

Når det skal sies er dette nok den eneste personen jeg har truffet som har hatt det, som jeg vet om.

Har du truffet noen? Og reagerte du som meg?

 

6 kommentarer
    1. Nei jeg har ikke møtte noen som har hatt smitte. Men jeg kan godt forstå reaksjonen din. Vi er jo innprenta med hold avstand, så det er nok en ren reflekshandling. Det vil nok gå seg til etterhvert… men kommer nok til å ta tid. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg