Jeg skal fortelle dere en liten hemmelighet….

Reklame | Aimè

Hei har dere det fint?

Her er det en strålende dag, tross om været ute kunne vært litt bedre. Ja du vet sol og varme dager, Men vi tikker stadig nærmere jul, selv om jeg ikke helt følger med.

Som jeg nevnte i overskriften så har jeg en liten hemmelighet å fortelle dere. Jeg har nemlig blitt ambassadør for Aimè . Og hva er det lurer du sikkert? Jo Aimè leverer hudpleie- og skjønnhetsprodukter. Hovedfokus er kvalitet og innovasjon. De har høye krav til ingredienser, kremene er parabenfrie og det brukes naturlige råvarer.

Sender en link som dere kan lese litt om meg, vel det er og en film – sjekk ut HER.

Jeg har testen en del produkter hos Aimè og er veldig fornøyd. De har  en del prøvepakninger hvor du kan bestille , betalerporto, og er du ikke helt fornøyd så stanser du abonnementet. Kundeservicen er fantastisk så du sitter ikke å mottar produkter du ikke ønsker lenger. Genialt – ikke sant? En trygghet for oss forbrukere. Dette har jeg testet, så det går jeg god for. Men starter du med noen produkter tenker jeg at du blir fornøyd. Prisnivået er også overkommelig.

Som jeg nevner i filmen er jeg opptatt av gode produkter som gir meg fuktighet og at jeg føler meg “fresh” lenge. Det har jeg følt at kremene til Aimè gjør.

Og så må jeg fortelle dere om shampoen. Den er helt fantastisk til mitt hår, gir fuktighet, føles nyvasket lenge og duften er helt fantastisk.  Den heter Green Philosophy og klikker dere på denne linken HER vil dere kunne bestille en prøvepakke, og kun betale porto.

Skulle du ønske å prøve andre ting så bruk rabattkoden SOLVI. Den gir deg 50% rabatt på ordinær pris på hele nettbutikken.

Så dagens tips fra meg. Prøv de ut. Tror ikke du kommer til å angre.

Ha en fortsatt fin dag, gjør den god.

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg