Jul i Svingen på Randaberg

Tenk da har jeg vært en liten tur i “Jul i Svingen” i år også. To gater på Randaberg har laget en liten tradisjon om å pynte litt ekstra til jul, og bildene nedenfor er resultatet. Har du ikke enda funnet julestemningen kan en liten tur hit gjøre susen.

Det er hele tolv store julenisser som rager sammen med masse lys og pynt. Et teppe av lys er lagt over gatene som gir en fin stemning. Innimellom teppet og nissene er det masse annen pynt med og uten lys.

Så hva synes du? Er dette landets mest julete gater i boligstrøk?

Jeg parkerte bilen og gikk gatene gjennom. Mens jeg gikk møtte jeg masse folk med og uten unger som var og tittet. Det som forundret meg var alle bilene som kjørte gjennom. Synes at de som var på en “titt” godt kunne parkert og gått gatene og ikke kjørt.

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg