Julen inn i stua

Hei dere.

Akkurat nå må jeg nesten også si god morgen. Til vanlig pleier jeg å ha vært oppe en god stund, men etter helgens begivenheter har jeg unnet meg litt ekstra tid under dyna i dag.

Vel, før jeg satt meg ned her har jeg sittet en liten stund, med kaffekoppen. Tenkt litt på helgen som nesten er slutt, og smilt fra øre til øre. Ja, jeg føler meg heldig.

Venner og familie har vært innom dørene her både på juleavslutning på foreningen på fredag, og nissefest i går. God mat har vi hatt og mye latter.

Selv om jeg nå har hatt julepyntet hus en liten stund, er det folka som gjør at julen kommer inn i stua. Latter, gode samtaler og mye kos. Da er det jul.

Det blir nok en rolig dag i dag, men kjenner at det snart er tid for å komme meg på en aldri så liten tur.  Ønsker dere en fantastisk fin søndag.

Bordet dekket til Nissefest med store og små.

 

7 kommentarer

Siste innlegg