Julestemning i London

Hei fininger.

Tenk i dag er det julaften og jeg sitter og bare gleder meg til hva dagen bringer her i London.

I går var vi ute hele dagen, og fikk med oss julemarkeder og inntrykk av London pyntet til jul. Helt fantastisk.

Det er en travel by, men innimellom finner en plasser som har mer ro over seg. Folk koser seg og lar julerush være julerush.

 

Jeg legger ved noen bilder og håper dere får en fin dag før kvelden braker løs.

London Bridge

En liten gåtur fra min brors leilighet har de et fantastisk matmarked. Her måtte vi innom å få en liten matbit før dagen startet.

London matmarked

 

Julemarked ved London Brigde

Julemarked London Brigde

 

Oxford Street pyntet til jul

Julemarked i Leichester Square

Måtte jo prøve litt ogsåØ

Juletreet fra Norge som står ved Trafalgar Square.

Når vi trasker rundt hele dagen må vi selvfølgelig ha litt mat. Jeg kan garantere at vi smakte på masse godt, og noe gikk vi bare forbi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg