Juletreet kom på døra – genialt!

Reklame | Juletreselger fra Finnøy

Jeg har hatt en vane med at de åra som poden er hos faren med jul har jeg kjøpt juletre i potte. Men ikke i år.

Det har seg av den enkle grunn at jeg holdt på å surfe på nettet, og på markedsplassen på facebook dukket det plutselig opp en annonse som sa: Juletre fra Finnøy kr. 299 med gratis levering på strekningen Finnøy til Stavanger Sentrum. Hvem klarer å la være å hoppe på noe slik? Og høyde kunne en velge mellom 160 til 230 cm.

Bor du i Stavanger området sjekk gjerne ut annonsen HER.

Nå må jeg innrømme at jeg ikke bor på denne strekningen, så med tross om de måtte ta en liten omvei, fikk jeg tilbudet for det. Ganske så fleksible kan du si. Men i verste fall kan en jo treffes i Stavanger Sentrum.

Og i disse tider, så er det jo corona vennlig også.

 

Slik står det utfor i dag, og skal tas inn til pynting senere i dag.

Innlegget er ikke sponset, men merket med Reklame for det.

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg