Kan oppvaskmaskiner ha juletradisjoner?

Jeg lurer rett og slett på om min oppvaskmaskin har laget sin egen juletradisjon. Når det har skjedd to år på rad, kan det nesten se slik ut. Eller hva synes du?

Det har seg slik at den , til min store frustrasjon, har begynt å trøble rett før jul. I fjor sto den bare å spant og jeg hadde en uke med  vanlig oppvask før julen kunne sette. Plutselig virket den igjen, og har virket helt til for omlag en uke siden.

Samme ritualet, og vips var den i orden igjen.

Ingen forvarsel verken på at den skulle trøble eller at den var ferdig med å trøble. Så den er litt luren slik.

Den begynner å bli gammel og grå, så den er nok klar for en utbytting etter hvert, men uten disse tradisjonene fungerer den helt utmerket. Så da glemmer jeg ut alderen på den resten av året.

Så nå lurer jeg. Holder den et år til? Krysser fingrene jeg.

2 kommentarer
    1. Hihi, snodig skrue den der! Men – hei, hå, nå er det jul igjen! Og en tradisjon er en tradisjon….! Får håpe den holder leeeenge igjen da! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg