Kjøp deg en skikkelig mannemagnet!

Ja det er jo det vi alle single damer drømmer om. Ha draget på mannfolk.  Er det ikke?

Da kan jeg fortelle deg at hvis du ikke har den pengeboken – vel begynn å spare. For nøkkelen er rett og slett en feit bil, jo dyrere jo bedre. Og for all del ikke tro at jobben er gjort når du har valgt farge, det er super viktig med detaljene som for eksempel kule felger og slikt. Ja jeg vet at du tenker bil er bil og hjul er hjul. Men det gjør ikke mannfolkene, vel de fleste da.

Så damer – dette er absolutt nøkkelen, og den deler jeg med dere  helt gratis. Og jeg har testet den, og den funker som bare det.

Jeg kom på det når jeg her om dagen var innom bloggen til Solliv der hun hadde en liten omtale om dyre biler.  Du kan lese innlegget HER

Innlegget hennes fikk meg til å mimre, ja du vet litt mer som den gang. For jeg har vært den dama i den bilen, en gang eller en kjøretur. Det var nok helt tilfeldig siden jeg som småbarnsmor fikk litt goodwill av eksen som i den tiden jobbet med bil og skulle være behjelpelig med hjulskift. Så uheldigvis ble det nok bare med denne kjøreturen for meg. Men kanskje en gang….

Og sitter du i den bilen, ja da ser du menn som nesten går av skaftet når du kommer. Stopper opp, ser sultent på deg når du streifer forbi  og  de kan være litt farlige  siden de ikke har helt styr på seg selv. Morsom opplevelser, vel helt til du oppdager – det er jo bilen! Men følelsen de øyeblikkene det varer – ja de kan ingen ta fra oss. Kan de?

 

2 kommentarer
    1. Hihihi… herlig! Mm – sant det der med bil….. så kan vi sole oss til vi skjønner at det kun er bilen! Det kan jo tross alt komme en drømmeprins som ser helhetlig – bil+dame! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg