Kreative løsninger kan ta overhånd

Hei der. Håper dere har hatt en fin dag. Her har jeg fått gjort litt av hvert. Sjakkrunden gikk som forventet og jeg trenger nok ikke fortelle deg resultatet. Samme resultat som i fjor. Ellers har jeg fått luftet meg litt med en frisk tur her i området. Det å få luftet hodet litt og å fylle på med ny kreativitet gjør godt selv om den kreative biten tror jeg ikke at jeg trenger for øyeblikket. Du skjønner at jeg har innsett at  jeg av og til kan være litt vel kreativ.

Som i går for eksempel.

For noen uker siden fant jeg to lamper på Finn som de skulle gi vekk. Jeg heiv meg rundt og kavet til meg lampene, hentet de og har hatt de liggende. Skulle egentlig ha de i stuen som jeg har pusset opp, men der ble det en annen løsning. Jeg skal vise dere stuen siden, da jeg har pusset den opp med ny farge, ny sofa og litt “stasj” til skikkelig budsjett. Gled dere. Jeg har noen få småting som  må fikses først.

Siden de ikke blir brukt i stuen har jeg bestemt å ha disse lampene på kjøkken og gjerne bytte ut en “glam” lampe i trappeoppgangen. Litt usikker.

Den som skal være på kjøkken bestemte jeg meg for å male, så maling, pensler og det jeg trengte ble kjøpt inn for om lag en uke siden. Tross innkjøpet har jeg fundert litt på ledningen som ikke kan være i veien når jeg maler. Hva gjør jeg med den? Så i går slo kreativiteten inn og  tv stolen min ble offer for prosjektet. Veldig fornøyd helt til jeg fant ut at når en maler ja da må det tørke også.  Det hadde jeg ikke tatt med i beregningen.

Tross lur løsning, se bilde, var jeg litt lett irritert da jeg måtte finne meg en annen tv stol i går. Men fargen ble fin og jeg er veldig fornøyd. På bilde er det bare tatt et strøk, dermed litt ujevnt.

 

 

 

8 kommentarer
    1. Sånn kan det gå når man jobber seg inn i et kreativt oppdrag. Men det er verdt det når det er klart. Nyt kvelden i en annen stol😁😁😁

    2. Se der ja 😀 Spontan kreativitet er utrolig kjekt… men det hender at tankerekka ikke er helt fullført, og små aha opplevelser dukker opp 😀 Men kan ikke safe hundre prosent på alt 😀

    3. spennende ,ja malejobb er ikke barebare om en ikke vil kline til ledninger,hengsler og andre ting :=) men heldigvis er det bare for en kort tid ,så kan du bruke tingene dine som normalt igjen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg