Lykke – hva tid var du lykkelig sist

Jeg kom over et fint sitat i dag, og har fundert på det kraftfulle ordet lykke. Hva er det og hva tid var jeg lykkelig sist. Var det av lang varighet eller et kort øyeblikk. Og jeg må erindre at det er de små øyeblikkene som jeg kjenner lykke. De små magiske hverdagsgledene. Et fint ord, følelsen av tilhørighet og det å føle seg verdt noe er noe som jeg føler på daglig og som gjør at livet er verdt å leve. Så jeg deler disse fine ordene med dere og håper dere har en fin lørdag.

 

  • Hvis du har sett vinterens første store snøfall gjennom et barns øyne, da vet du hva lykke er.

 

6 kommentarer
    1. Ja, jeg kjenner også på lykke som noe stille, hverdagslig, og lite. Derfor kan jeg heller ikke nevne NÅR: Jeg er på en måte litt sånn hverdagslykkelig nesten hele tiden. Litt hver dag 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg