Magi på vei til Kiwi

Når en minst venter det, kan en oppleve magi. En må være åpen, observant  og følge med. Være der akkurat i øyeblikket. Og det beste, det kan skje hvor som helst og når som helst.

I går når jeg skulle en liten tur på butikken i kveldingen hadde jeg et av de øyeblikkene. På vei bortover så jeg at solen var på vei ned. Jeg tenkte, hvis jeg stikker innom butikken først får jeg sikkert med meg noen magiske øyeblikk etterpå.

Jeg puttet varene i bilen, og tuslet ned til sjøen som ligger mindre enn minuttet fra hvor jeg hadde parkert. Magi – det fikk jeg.

Følelsen jeg får ved slike øyeblikk er at jeg innser at jeg er heldig som får oppleve slike fantastiske hendelser. Det letter sinnet og gir meg en skikkelig god følelse.

Var det ikke flott? Og jeg skulle jo bare en rask tur i butikken.

 

 

 

 

Til slutt må jeg ta med bildet av ungdomsgjengen som kom susene på denne flåten. Høy musikk, latter og høy prat.

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg