Magiske øyeblikk

Hei dere.

Vi har så vidt entret et nytt år, og nærmest et helt år har vi foran oss til å fange øyeblikk, lage fantastiske minner og gjøre dette år magisk. På hver vår måte.

Både i går og i dag hadde jeg små magiske hendelser som har gjort at jeg har grublet en del.

Øyeblikkene har vært overraskende, da grå og kalde dager plutselig har fått en sol som har tittet frem fra intet. Dette skjedde i går og i dag.

Timingen for disse øyeblikkene har vært helt perfekt for meg. Akkurat ferdig fra jobb og i starten av mine joggeøkter.

Etter disse hendelsene, to dager på rad har jeg grublet litt på dette. Er det noe eller noen som ønsker å fortelle meg noe? I tilfelle hva?

Jeg velger å tro det.

Så i årets første dager lager jeg meg selv et motto for året:

Magi kan skje når som helst og hvor som helst når du minst venter det. Det trenger ikke være de store tingene som får deg til å føle at du lever.

Øyeblikka mine legger jeg under her. Håper dere liker de.

 

Jeg starter med dagens bilder. Alle bildene er tatt i Møllebukten og utover mot Madlasandnes.

 

Her er helt i slutten av magien i dag. Da begynte det å regne litt igjen. Tilbake til det gråe og triste.

I går var det litt mer blått på himmelen.

 

 

J

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg