Mitt treningstips i påsken

Er du som meg, som må ha en liten dytt i rett retning når det kommer til trening vil jeg komme med et tips til deg. Alle SATS sentrene tilbyr nå gratis trening i påsken. Du kan bare gå inn, henvende deg i resepsjonen og delta på det du måtte ønske.

Genialt, ikke sant?

Det er ingen forpliktelser, selv om de selvfølgelig ønsker at du skal bli medlem etter påske. Du finner informasjon om tilbudet HER.

Jeg er selv medlem av SATS, og har funnet ut at å trene innendørs på vinterstid er genialt. Når været blir varmere er det herlig å benytte seg av det ute. Det kan være en gåtur eller løpetur.

På flere av plassene jeg løper og går er det satt opp treningsapparater ute, som er veldig greie å benytte seg av. Dermed kan en i grunnen gjøre alt ute når været tillater det. Men det er her utfordringene mine har kommet. Hva gjør en på disse apparatene? Og trener jeg rett?

På flere av SATS sine timer kan en få veiledning på dette. Jeg anbefaler da timer som Transformer eller Crosstrainer hvor en bruker litt apparater men også egen kroppsvekt.

Så mitt trenings tips i påsken er: Benytt deg av tilbudet som SATS har, enten for å se om et medlemskap passer for deg eller for å få veiledning til øvelser du selv kan gjøre på egenhånd.

 

PS. innlegget er ikke sponset av SATS.

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Tja…tror ikke du ser meg på noe senter i påsken..hihih..men har blitt mye trening her i hagen nå…nydelig vær, og mye å ordne ute…stiv og støl…Glad påske!

      1. Tror du beveger deg masse ja…. 🙂 både på turer og nå i hagen….. Nydelig vær men som jeg nevner er det en god start da det også er viktig å gjøre øvelsene riktig iht. slitasje. Så dermed er det fullt mulig å få noen tips for de som måtte trenge det:))) Ha en strålende dag med barn og barnebarn:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg