Morsomme fugler!

Den siste tiden har jeg fått veldig mange bilder av fugler på kamera rullen min og det medfører også at det er ikke alle som oppfører seg som jeg har tenkt. Noen sitter ikke så lenge jeg ønsker, noen flyr ikke slik jeg tenkte eller den veien jeg tenkte og andre er bare et morsomt skue.

Legger med noen blinkskudd og håper du liker de.

 

 

Denne er tydeligvis veldig glad i potetsalat – kan det være Norges beste?

 

Den satt fint når jeg trodde jeg trykket, men …. – stuper i det som vi sier

 

Denne herlige svanen traff jeg i går i Stavanger Sentrum. Strekk og bøy, og sto her for seg selv og hadde en omvisning. Kan det være yoga?

 

Igjen – fløy litt feil i forhold til hva jeg tenkte

 

Men av og til dukker det opp noen helt ok bilder og. Synes det er så fint med speil bilde:)

 

Ha en flott onsdag.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg