Nå venter bare lottoen på meg i morgen….

Først av alt vil jeg takke “Ut i friluft” for pakken som kom i posten. Sitteunderlaget og en så koselig lapp. Nå kan jeg ut i det fri, ta bilder og sette meg ned og bare nyte den herlige naturen vår. Dette kommer nok til å bli masse brukt, og som du skriver. Lett å ta under jakken. Ja det er det.

Jeg var med i en utfordring som du kan se HER.

Grunnen til at jeg føler at nå venter kun lottoen er at jeg føler meg så heldig. Først var det Vibbedille som sendte sønnen for å levere “gevinsten” til meg, og så pakke i posten dagen etter.

Krysser fingrer jeg og bare venter på kronerullingen fra lottoen i morgen.

Ønsker dere en fin kveld. Jeg har funnet frem godstolen og tipper at jeg blir værende her etter en hektisk uke.

Stor klem til dere alle fra en glad og fornøyd meg.

 

14 kommentarer

Siste innlegg