Næring til kroppen – en “Giveaway”

Reklame | Naturlig Hud Johansen

Hei dere.

Klar for feiring i kveld? Det er jeg. Vi er en venninne gjeng som skal på en aldri så liten utflukt. Pakker med oss litt god mat og litt bobler, for å finne en passende plass å innta nisten og skravle. Det blir kos. Håper vi får med oss litt bål og grill lukt på veien.

Før jeg labber av gårde vil jeg som lovet komme med  “giveaway” fra Naturlig Hud Johansen. Jeg spurte dere på søndag hva dere kunne tenke dere å prøve og da dukket Mango Body Butter opp som vinneren.

Hvis du har kunne tenke deg denne er det bare å legge igjen en liten melding nedenfor, og vinneren trekkes på søndag. Er du den heldige kan du i begynnelsen av neste uke få en koselig pakke i posten fra Naturlig Hud Johansen.

Jeg har testen kremen og kan anbefale den på det varmeste. Her får du en krem som selvfølgelig kun inneholder naturlige ingredienser  som alle kremene til Johansen, men også lukter den friskt og godt, trekker godt inn i huden og varer lenge. Jeg bruker den på leggene siden jeg har litt tørr hud der. Smører den på om morgenen og om kvelden kjenner jeg fortsatt at huden er god og mettet. Den kan også anbefales etter barbering eller voksing.

Krysser fingrene for alle som vil være med i trekningen og håper du vinner:)

 

20 kommentarer

Siste innlegg