Når du drømmer om biff dagen derpå…

I går var vi en liten svipptur innom Sandnes etter vi hadde vært på Ålgård på “Outletten”. Tross mye fint må jeg si at jeg klarte å holde meg i skinnet og kom ut med null etter handleturen. Men det var noen få ting som fristet.

Jeg har det med det når jeg er på slike runder. Enten er jeg i handlehumør eller så er jeg ikke. Og i går var jeg ikke, heldigvis for lommeboka kan du si.

På veien tilbake svippet vi innom Sandnes for en matbit. Vi valgte å gå på Hereford og når de får ei som elsker fisk til å drømme om biff etter besøket, ja da kan de biff. Mør, god og smeltet på tungen. Rett og slett nam.

Ved bestilling låg der en liten lapp som vi krysset av både hvordan vi ønsket biffen stekt og tilbehøret vi ønsket med. Tror nok vi krysset litt mye av så det ble nok mat. Men så og si alt gikk ned.

Så er du i Sandnes og har lyst å drømme om biff i noen dager anbefaler jeg virkelig Hereford. De har fantastisk mat, hyggelig betjening og en fin og lun atmosfære.

Jeg legger med noen bilder og håper du liker de.

 

Hovedretten – helstekt indrefilet av storfe:

 

Forrett:

 

 

 

Et lite stemningsbilde fra Sandnes. Jul og fastelavn på samme tid.

8 kommentarer

Siste innlegg