Naturlig Hudpleie – en anbefaling

 

Jeg må nok innrømme at i denne tiden vi er inne i har også jeg gått mer og mer over til å finne spennende ting på nettet, som vips er på døren. Som den litt over 50 åringen jeg er drømmer jeg om en hud som en 20 åring, og selv om jeg innerst inne vet at det skal mye til at det skjer, så blir det å teste ut noe innimellom.

For noen uker siden fikk jeg en anbefaling fra ei venninnen som hadde kjøpt noen herlige kremer på nettet, og hun var så fornøyd. Tørr hud var nå byttet ut med mer fuktighet som hun sa og hun hadde aldri opplevd maken til kremer. Disse kremene og produktene var laget av ei dame fra Skudeneshavn, og jeg fikk linken til nettstedet over.

Noen dager gikk nok før jeg tittet inn på siden, og jeg må si at det jeg leste og så gjorde meg nysgjerrig. Jeg sendte inn en bestilling, for det gikk jo an å prøve siden prisene var overkommelige. Det var jo fristende å teste alt på en gang, men jeg klarte å beherske meg til noen få produkter for å teste.

For en uke siden kom forsendelsen på det jeg hadde kjøpt i posten. En rens, en ansiktskrem til dag og en til natt, et serum og en kroppskrem.

Etter en ukes bruk sitter jeg igjen med samme oppfatning som venninna mi. Gufsen og tørr hud er byttet ut med mykere og mer mettet hud. Jeg sier ikke at den er perfekt som en 20 åring, men bra nok til min alder. Så kanskje har jeg funnet drømmekremene for meg?

Det som også gjør disse kremene eller serien helt unik er at det er ei dame fra Skudeneshavn (en fantastisk plass sør for Haugesund) som har laget de, og de skal være laget med naturlige råvarer.  Sjekk gjerne ut Facebooksiden til Naturlig Hud Johansen. Jeg måtte og spørre om noe når jeg holdt på med bestillingen, og her fikk jeg første klasses hjelp og anbefalinger med en gang.

Litt om historien for at produktene ble til:

Vibeke Johansen er litt over 50 år og startet med disse produktene da hun var lei av at mye av det hun hadde kjøpt ikke holdt det de lovet. Hun opplevde at av produktene hun testet ut var tørr hud, kløe, eksem, uren og sår hud ble et problem selv om hun kjøpte førsteklasses produkter. Hun kunne ikke finne de riktige produktene for henne, og det var få naturlige produkter på markedet. Så ble det var grunnlaget for ideen med å lage noe selv. Hun startet med ringblomstsalven for å teste, og deretter kom oljerens og oljeserumet. Etter hvert fulgte flere produkter som hun testet på seg selv, og fikk og mange forespørsler som hun enten ga vekk eller solgte av overskuddslageret, og fikk opparbeidet seg mange fornøyde kunder. I 2020 startet hun prosessen med godkjenninger for å kunne selge produktene lovlig. Så i dag er alle produktene hennes godkjent.

For henne handler det om å gi huden de beste forutsetningene for å fungere optimalt, og å slippe tilsetningsstoffer som gir hudplager. Og som hun sa i meldingen til meg er dette som en liten baby for henne, altså produkter laget med kjærlighet.

 

 

Det fine med produktene, er at jeg som er en litt “dummy” på å huske hva og hvordan en skal gjøre med forskjellige kremer, får bruksanvisning på krukkene. Dette passer meg utmerket. Hun hadde og lagt oppi et skriv med brukerveiledning på produktene jeg kjøpte. Helt genialt. Så jeg har min egen lille mal.

Serumet som du ser kan blandet i alle kremene og er helt fantastisk. Det er nok min favoritt.

 

 

og som jeg nevnte i teksten jeg skrev over, var at produktene er ikke bare laget med kjærlighet, også pakket. Slik kommer de, og når jeg mottok de måtte jeg jo spørre om dette var standard. Og ja det var det. Var det ikke koselig?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette er ikke et sponset innlegg – bare at jeg er en fornøyd kunde – så langt:)

3 kommentarer
    1. Naturprodukter bruker jeg også en del av, så kanskje jeg også bestiller noe der. Takk for tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg