Nok popcorn? Amundsen premiere

Reklame | Tine Meierier

Jeg har nevnt det før, og må bare si det igjen. Popcorn og kino, det hører sammen. Masse popcorn.

Nå i uken var jeg så heldig å vinne billetter til før premieren på Amundsen filmen som nå går på kino. Tine Meierier er sponsorer, og i den anledning hadde de en facebook konkurranse. Heldige meg var vinner av hele fire billetter.

Tenkte ikke så mye på det, selv om jeg var glad selvfølgelig. Men regnet med at dette var en kino oppsetning og at vi bare hadde fått 4 billetter.

Når jeg får melding fra Tine om hvordan en får billettene bemerker de samtidig at når vi ankommer kinosalen står det både popcorn og drikke på plassene våre. Tenk det dere.

Men det var her tvilen min kom. Var det nok popcorn? Kunne jo ikke spørre hvor stor den boksen var.

Når vi ankommer er det rød løper, og de som ønsket kunne få ta bilder med Tine bakgrunn. Vi avsto fra det, og tuslet videre innover lokalet. Her fikk vi champangeglass med eplejuice og en boks med nøtter.

Inne i kinosalen var det plassert en “goodiebag” på hvert sete, med en mellomstor popcorn og drikke. Sammen med nøttene holdt det til hele filmen som var på omlag to timer. Så dette var bra.

Filmen Amundsen er verdt å se. Tross litt varierende anmeldelser synes jeg at det var en bra film. Ikke noen action film, men interessant.

Tusen takk Tine for billettene og opplevelsen av å få være med på førpremieren. Dette var gøy. Litt kjekt å føle seg litt spesiell innimellom – selv om vi delte den følelsen med resten av salen.

 

Når jeg hentet billettene var poppcorn lagingen i full gang. Rett og slett popcorn i lange baner……..

 

Og selvfølgelig plakaten om filmen:

Dette er ikke en direkte reklamepost eller sponset post fra Tine Meierier. Men siden jeg vant billettene setter jeg det på for å være på den sikre siden. Håper det er greit for Tine.

4 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg var også på “for-premiere” med strømleverandøren Tussa 🙂 Og jeg er enig med deg, det er en interessant film 🙂
      Og anbefaler den 🙂

    2. Jeg så hovedrolleinnehaverne på Lindmo om fredagen, og fikk lyst til å se filmen. Jeg syntes jo slike filmer er interessante. Helt enig ned deg, det må være mye popcorn npr man skal på kino 😋

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg