Ny nøtte butikk i Stavanger

Jeg var en liten tur til byen, ja Stavanger, på fredag. Og hva treffer jeg på? Jo en ny butikk. Spennende og interessant – så jeg måtte jo ta en titt da.

Nøtteblanderen heter den og ligger i Kirkegaten. Bygningene er historiske, og det passet perfekt for denne type butikk. Nøtter og frø i alle varianter møtte meg. Både i løs vekt som de hadde bak disken og i små porsjons poser.

De hadde også mye annet spennende som siruper i mange varianter, pålegg av nøtter i et lite utvalg og helt i enden av lokalet var det et stort fargerikt utvalg av vegansk og økologisk godteri.

Så er du i byen, ta en titt. Det var godt utvalg.

Skal jeg kommentere en ting, så liker ikke jeg når ingenting er priset, og det var nok grunnen til at jeg ikke handlet med meg noen ting. For det var masse som fristet. Godteriet var heller ikke merket som jeg kunne se med at det var vegansk og økologisk. Jeg ble temmelig overrasket over at de hadde godteri skjønner du i denne butikken.

 

Dette er selvfølgelig en nisjebutikk som har opphav i Oslo hvor de har to butikker. De kan også skimte med en nettbutikk, og siden det var masse kunder på denne fra Stavanger så åpnet de opp her. Kjekt for oss. Sjekk gjerne ut nettbutikken med utvalget her.

Legger ved noen bilder av den flotte butikken, og vil bemerke at det ikke er reklame, bare at jeg har vært innom.

 

 

 

6 kommentarer
    1. masse godt her ja ,men enig med deg dei skal prise så kunden slipper å mase om dei vil ha en pris før dei bestemmer seg,tittet innom nettbutikken ,synes prisingen der også var feilaktig for alle nøttene var priset med 2 priser ,dei kunne holdt seg til kiloprisen og ikke mer

      1. hehe ja jeg liker ikke det jeg når jeg ikke ser hva jeg betaler. Men fantastisk butikk hvis en ser bort fra det. Så at jeg ikke tok bilde av disken men det laget en flott stemning.

    2. Så spennende ut 🤗 Men skjønner deg godt. Murrer av og til på «pris står på hyllekant»,, men så var det å finne den.

    3. Å så spennende! Er veldig glad i nøtter, så der hadde jeg nok muligens gått litt berserk……..! Det godteriet derimot var drøyt fargerikt… lyser E????? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg