Og jula varer helt til jula – Kjøp Juletre nå!

Reklame | Håland Hagesenter

I disse tider kommer det opp flere spennende konsepter, og jeg synes jo dette var et av disse. Jeg var en runde rundt Hålandsvannet, og jeg har nok enten ikke gått denne runden på en stund, tilbudet har nettopp kommet eller at jeg har oversett det. Jeg er jammen meg ikke sikker. Men i dag så jeg det.

Må innrømme at jeg først trodde at det var noen som hadde glemt å pakke sammen etter jul. En diger julenisse som peker mot en eng full av juletre.  Med nærmere ettersyn ser jeg at nei, dette er meningen. Her skal det være julenisse hele året, og et tilbud.

Og det er som følger. Velg juletreet ditt nå, vipps over og heng på en lapp. Så har du alt klart til jul. Regner med at du må ta i betraktning at det kan vokse noen millimeter eller cm. , litt usikker på disse vekstene, men du ser jo ca hvordan de kommer til å se ut.

Min første tanke var litt negativ, må innrømme det. Hvem tenker på jul nå liksom? Men med nærmere ettertanke er jo dette en mulighet for å få hele familien, liten som stor på tur året rundt. Når en har kjøpt treet, ja da er det jo ditt eget. Så kan en jo arrangere pynting til hver minste anledning året rundt helt til hogst. Tipper det kan være en gulrot til å få de fleste med på tur. For her måtte en gå litt for å komme til plassen.

(tipper det er en kjørevei til gården, men vi glemmer det en stund. )

Så dagens oppfordring til alle i nærheten av Stavanger som føler at de har sittet litt mye på rumpen, sliter med å komme seg ut og skulle ønske at andre i familien også blir med på tur. Ikke tenk, gå til Hålandsvannet og kjøp et juletre.

Tenner du på ideen og lurer på hvor Hålandsvannet er ligger dette vannet på Madla i Stavanger og i Randaberg Kommune v/ Goa/Leikvoll og har et areal på 1,2 km².

 

 

Innlegget er ikke sponset, bare en observasjon og en god ide.

14 kommentarer

Siste innlegg