Singel? Det mangler ikke på muligheter…..

Her om dagen var jeg innom en matbutikk i området hvor jeg jobber. Ja, jeg kan røpe så pass at det var en Extra. Og hva er nærmest det første som møter meg? Joda – rett og slett handlekorger for single.

Jeg flirte litt for meg selv, tok et raskt bilde og skyndet meg videre. Tror ikke jeg var helt i “mood” til å utforske akkurat det der og da. Men kan det fungere?

Tja, jeg har jo alltid sagt at jeg siden jeg er så elendig på  dating fronten treffer jeg ham sikkert på Kiwi. Dette er jo Extra da, men det går nok under det samme. Tror du ikke?

I tilfelle jeg kommer til å utforske det, selvfølgelig etter å ha stylet meg til det ytterste, hvor er lurest å “henge” da? Rundt om i området ved grønt avdelingen eller er kjøtt disken et bedre alternativ? Eller kanskje er han en skikkelig “søtmoms” så godterihyllene er plassen?

Det var absolutt et kreativt påfunn. Fra før har vi grønne luer i fjellheimen og utallige tv muligheter, og nå dette. Ja hvorfor ikke sier jeg………

Kanskje treffer jeg ham på Extra da…..

 

 

 

5 kommentarer
    1. Hehe…ja, jeg så det her en dag jeg var innom Extra selv. Jeg holdt nesten på å ta en sånn, men så oppdaget jeg at det sto Singel på, og måtte finne ut hva det var? Godt jeg fikk studert det, for jeg er jo slett ikke singel, så det skulle tatt seg ut om noen plutselig viste extra interesse for meg uten at jeg ante hva som var i gjære 😉
      Synes du skal forsøke dette jeg, og så må du fortelle hvordan det gikk 😉 ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg