Sjarmen med Farmen på Randaberg

I går var jeg på et lite besøk på et gårds utsalg på Randaberg som har kalt seg Sjarmen på Farmen. Det er Torill Vistnes med familie som har startet et lite men koselig utsalg i en av driftsbygningene på gården. Her dyrker de, de sylter, de strikker og av og til har de noen kurs både for foreninger og lag, men også åpne kurs. I fjor hadde de jule krans kurs blant annet. På utsalget kan du kjøpe syltetøy, honning, rødbeter, hjemmestrikket, egg og grønnsaker for å nevne noe.

Ønsker du å booke kurs eller gjerne også få de til å komme med produktene på et utsalg er det bare å ta kontakt.

Adressen er Vistnesveien 77, og mer om gården finner du både her på Facebook og Instagram.

Er du i området er det absolutt verdt å ta turen ut for å kikke, og jeg er sikker på at foruten en fantastisk velkomst i hyggelige omgivelser kommer du nok hjem med noen godsaker også.

Jeg dukket opp helt uventet, men fikk en utrolig hjertelig velkomst, og ikke minst en skikkelig omvisning på hele gården. Ja jeg er vokst opp i område og har nok vanket litt her i mine barndomsår. Så det ble en koselig stund.
Legger ved noen bilder slik at du kan se hva som møter deg. Håper du liker de.
Dette er utsalget, rustikk, hjemmekoselig og en utrolig hjemmekoselig atmosfære.

 

 

En liten titt ut av vinduet:

 

Jeg beit meg merke i ranselen. Var den ikke fin?

 

 

 

Utstilling på hjemmestrikket som er til salgs.:

 

Utvalget av syltetøy med mer:

 

Skilt må man ha:

 

Og ja, jeg måtte snope litt:

 

Gardskatten som jeg ville skulle sitte fint men den var mer opptatt med å komme og få kos:

 

Selve gården:

6 kommentarer

Siste innlegg