Slutten og starten i ull

Hei dere.

Håper dere alle sammen har hatt en flott feiring av det nye året. Nå ligger et helt år foran oss som vi kan fylle med det vi ønsker. Det kan jo bare bli spennende.

Kjenner du som meg at det kribler litt?

Jeg feiret slutten av året og ønsket det nye året velkommen på ei hytte i Sirdalen. Dermed ble nyttårs bekledningen i år rett og slett ull. Vi hadde fin klær med, men valgte å la de ligge. Men feiring ble det med god mat og drikke, fine samtaler, flott skue til et hav av raketter og bare kos.

Må jo nevne at tross litt varierende vær var vi litt ute også. Vi fikk med oss både mildvær og snøvær på de få dagene vi var der.

Jeg legger ved noen bilder og håper du liker de.

Ha en fortsatt fin kveld.

 

Som du ser var det litt tungt værmessig, så vi måtte kle oss godt.

Dette koselige paret sto og hilste på oss. Måtte bare knipse et bilde. Tror de venter på rakettene.

På nyttårsaften ruslet vi ned til Sinnes Fjellstue. Tenkte at å få litt bobler her hadde vært en fin start på dagen. Den gang ei. De hadde mistet bevilgningen for en liten periode grunnet påsken i fjor. Etter 9. januar er det altså mulig å få det en vil i glasset igjen. Koselig med en kaffe og …… men tror nok at boblene hadde smakt litt bedre på årets siste dag.

Mat og drikke måtte vi jo ha. Dette er fra søndagskvelden. Nyttårsmenyen var kalkunfile med masse godt tilbehør.

Bobler og peiskos.

Å være i Sirdalen på nyttår betyr et hav av raketter i alle retninger. Vi hadde ikke noen selv, men var ivrige tilskuere både inne og ute. Jeg har tatt bilde med mobilen derfor kvaliteten.

Det å være i fjellet og starte morgenene slik. Fantastisk.

Et lite landskapsbilde:

Når vi kjørte hjem i går var det lange køer på grunn av is føre på veiene. Vi måtte snu og kjøre Tonstad ned igjen. Jeg var litt heldig som ikke var sjåfør. Kjekt å være passasjer også noen ganger. Bilde viser køen før vi snudde.

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Godt nytt år til deg og dine!

      Kjempefine bilder du har tatt, og det ser kjempekoselig ut 🙂 Perfekt måte å feire nyttårsaften på 🙂

      Tenk et nytt år med blanke ark og fargestifter til. Et nytt år med nye muligheter 🙂 Jeg tenker slik at det nye året blir slik vi selv former det. Vil man ha et år fylt med negativitet så blir det et negativt år. Nå er årene forskjellige av ting man opplever. Noen år er preget av sorg, mens andre år så glir året bare forbi uten så alt for mye negativ.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. en helt perfekt feiring ,helt som jeg gjerne skulle hatt det.Men dette året ble ikke som vi ønsket,jeg miste min far 1 juledag,og først 8 januar får vi bisettelsen,så her har jeg gått litt i en vakum kan jeg godt si,men håper det blir mange gode opplevelser i det nye året da :=) koslige bilder fra din feiring,selv har jeg ikke tatt et eneste bilde denne julen

    3. Så fine bilder! Ser ut til at dere hadde en fin nyttårsfeiring..Og så godt å slippe finstasen også. 🙂
      Vi pyntet oss bare i gode, behagelige klær. Var jo bare oss to, og da er det godt å gjøre det enkelt.
      Godt nytt år! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg