Stavanger Kommune – jeg har en ide!

God morgen til deg. Har du en fin morgen, og nysgjerrig på hva uken bringer? Det er jeg.

Jeg kan kanskje la dine små grå våkne med å fortelle deg om noe som Stavanger Kommune har gått ut med. De kaller det “Kvikktest”. Det er at de innbyr folk og fe, og bedrifter til å komme med sine oppfinnelser og prøve ut disse i samfunnet. Nå ser de etter noen som kan skape gode sommerminner i øyriket. Det handler om turisme, bærekraft og at det må ha mening og være til glede for folk. Og ikke minst, det må ikke eksistere i Norge fra før.

Kult? Ja jeg synes det. Jeg har en ide, men om den lar seg gjennomføre – det må jeg tenke litt på.

Hvis du ble litt nysgjerrig kan du bare gå inn HER. , eller er det andre muligheter du ser etter kan det og være lurt å gå inn på forsiden av dette her hvor du får opp alle prosjektene til Stavanger Kommune.

Tvi, tvi sier jeg. Gi beskjed om du sender inn noe så heier jeg gjerne på deg.

Ha en flott mandag.

Bilde er tatt fra Sola Stranden i går

10 kommentarer

Siste innlegg