Stavangers hyggeligste kontorbygg? FOMO

Hei der.

I dag tror jeg at jeg faktisk har vært i Stavanger sitt mest hjemmekoselige kontor bygg. Farger, utrolig atmosfære og hippt. Jeg forstår godt at så mange små og mellomstore bedrifter ønsker å kapre seg eller har kapret seg en liten eller stor plass her. Det kan romme over 200 leietakere, og er du en eller flere så er du hjertelig velkommen i kontorlandskapet på Forus. Sjekk ut hjemmesiden deres HER.

Når bygget ble omgjort ønsket de å lage det som en innendørs gate, med et preg av utendørs sitteplasser, litt gate festival aktig og fargerikt, og det er nettopp det de har gjort. Tross et enormt areal fordelt på to bygg så føles det ikke slik når du går inn. Her føler du deg hjemme, tross om du ikke sitter på hjemmekontor.

Foruten kontorer har de også en egen kantine som du ser på bildene, treningsstudio, frisør,, muligheter for eventer og for ikke å glemme at du har mulighet til å få sightseeing. Se skiltet lenger nede.

De arrangerer også åpent hus som de kaller “after work” hvor alle som ønsker kan kjøpe billetter. Dette er veldig populær mingle plass for både kos og forretninger.

Jeg legger ved noen “snikbilder” jeg tok, så hva synes du? Er det ikke flott?

 

 

 

 

 

 

 

Takk for besøket Fomo, jeg kommer gjerne igjen.

8 kommentarer

Siste innlegg