Stavangers koseligste kafe? Flamingo

Reklame | Flamingo

Jeg har noen ganger gått forbi Flamingo som ligger i Søregaten i Stavanger. Tenkt at her ser det utrolig koselig ut.

I går entret jeg kafeen, og det som møter meg er hjertevarme, koselige lokaler og en herlig lukt. Ja de sto og laget fiskekake smørbrød.

Jeg kjøpte meg en kaffe, en liten sjokoladebit og satt meg ned. Jeg skulle ha to men jeg tror de mente jeg kun trang en. Vet ikke om det var en kjærlig tanke bak det jeg.

Så er du i Stavanger Sentrum, så anbefaler jeg virkelig denne kafeen. De har skjenke bevilgning så er her kan du og kose deg med litt av hvert i glasset.

Her er de to som jobbet her:

Er det ikke flott?

Kafeen er over to etasjer og konseptet er at det skal være hjemmekoselig. Det har de fått til synes jeg. Tross om du får både øl, vin og cocktails så ønsker de ikke å kalle seg en bar. De har varmretter, smørbrød og noe søtt til kaffen.

 

2. etasje

 

 

Og mitt lille bidrag. Kanskje jeg får to neste gang.

Innlegget er ikke et sponset innlegg av Flamingo

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg