Stavangers koseligste nabolags bar? – Matros

På hjørne av Pedersgata og Langgata finner du kanskje Stavangers koseligste bar eller pub som heter Matros. Du må nesten kjenne til, eller hørt om den før du entrer for den ligger litt gjemt. Men jeg garanterer at har du vært der en gang, kommer du igjen, og igjen og igjen.

Her nede i kjelleren har Stian Robbestad gått etter drømmen sin og laget den koseligste og mest intime baren du kan tenke deg. Her kan du nyte et glass eller to, ta med deg medbragt mat fra en av du utallige kjekke restaurantene i Pedersgata og bare nyte.

Det står også et stativ med “vintage” klær hvor du kan ta et plagg, vippse pengene til den som eier det du tar, og vips har du noe nytt i garderoben.

Til og med på toalettene føler du deg helt hjemme, og mens du sitter og gjør ditt nødige, kan du beundre de mange detaljene som er plassert i dette rommet.

Jeg vil nok plassere denne baren på en av de plassene du bare må innom hvis du er i Stavanger.

Jeg legger ved noen bilder og ja da kan du se selv. Men selve stemningen og atmosfæren må du oppleve selv.

 

Stemningsbilder:

 

 

 

Her står salgs stativet med klærne som kan bli dine:

 

Bardisken:

 

og ikke minst toalettet:

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. For et spennende sted! Og takk for Stavanger-tips, det begynner å bli mange av dem… så jeg tror jeg må være en god stund neste gang jeg skal den veien! Du viser stadig noe jeg har lyst til å oppleve! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg