Strevsom vinter – Frodiths vinterutfordring

Hei dere.

Da har jeg kommet til dag nummer to av Frodiths utfordring, og siden vi har fått lov til å hoppe litt ble det den nederste i dag. Ja vår kjære Frodith har startet en utfordring igjen, det er kjempegøy. Lurer du på hva det går ut på kan du gå inn HER på bloggen til Frodith

I dag har jeg valgt Strevsom vinter. Jeg velger å fokusere på glatte veier, siden jeg er en skikkelig pyse på vinterføre. Før hadde jeg jo piggdekk, men nå når jeg kjører rundt med noen fantastiske vinterdekk lurer jeg jo på om det er like effektivt.

Bildet mitt er hentet fra Sirdalen. Vi hadde en flott nyttårsfeiring i fjellet i år, men når vi 1.januar skulle hjem ble det litt utfordringer. Bilkøen taler for seg. Veiene var speilglatte, og vi ble fortalt det var kun de med 4-hjulstrekk og kjetting som klarte bakken som kom litt lenger fremme. Flesteparten i køen foran måtte snu og ta veien via Tonstad hjemover.

Jeg var litt heldig siden jeg ikke var sjåfør, men vi var ikke særlig høye i hatten. Men vi kom oss hele frem.

 

For dere som ikke har vært inne å kikket er det følgende bildeutfordringer:

  1. 1. Vinterklær
  2. 2. Frost
  3. 3. isdans
  4. 4. snø
  5. 5. vintermoro
  6. 6. Vinterlandskap
  7. 7. Strevsom Vinter

Mitt første innlegg var Vinterklær. Klikk på linken så kommer du til innlegget mitt.

Er du ikke allerede med, regner jeg med at Frodith blir veldig glad for å se ditt bidrag.

Ha en flott lørdag.

15 kommentarer

Siste innlegg