Takknemlighet, godfølelse og at livet smiler

Hei dere.

Håper dere har hatt en flott dag. Våknet, tross litt forsovelse, til et nydelig vær. Sola var nok ikke kommet helt opp, men det er litt slik om dagene at en er spent. Blir det sol, og hva bringer dagen.

Ja det var med kaffekoppen godt plantet i fanget jeg satt og funderte på det.

Når jeg ser at været kommer ikke til å skuffe, er det på med klær og ut på tur. Vel, sendte en melding for å spørre om noen ville være med og fikk svar, snakkes om ti minutter eller så. Herlig.

Og tur ble det, og været skuffet absolutt ikke. Målet var Hålandsvannet som lå badet i sol og med et teppe av frost rundt på både trær og marker. Ja det var idyll.

Jeg har gått og fundert på et tema noen dager, fra jeg skrev innlegget mitt om året som har gått. Hva setter jeg pris på når det kommer til mine venner. Alle har ulike roller i livet mitt, og ikke alle jeg forteller alt i detalj til. Men felles er at de alle får meg til å føle meg bra når jeg er med dem. På sine unike måter. Ikke med å løse problemene mine eller utfordringene mine, men at energien deres gir meg mot og pågangsmot. Håper jeg bidrar på samme måte for dem.

 

Legger med noen bilder av en morgentur her og håper dere liker de:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hålandsvatnet er en innsjø i Stavanger og Randaberg kommuner i Rogaland fylke. Hålandsvatnet ligger i Madla i Stavanger og Goa/Leikvoll og Goa/Viste hageby grunnkretser i Randaberg. Vannet har et areal på 1,2 km².

 

 

10 kommentarer
    1. Nydelige bilder! Og sol! Det har ikke vi hatt på lenge, men meteorologene dier vi får solgt i morgen. Håper det stemmer. Jeg trenger sol nå.
      Hva jeg setter pris på med vennene mine? En interessant tanke jeg nok må fundere på en stund.

      1. Ja det er jo det, en spennende tanke men alle er forskjellige med forskjellig input. 🙂 Og så er det jo det om en gir det de trenger tilbake. Takk for du likte bildene. Stor klem fra meg.

    2. For et herlig innlegg. Jeg har også venner som “gir meg” forskjellige ting. Liker de på forskjellige måter, men alle gode å være med. Nydelige bilder 🙂

    3. Nydelige bilder fra vakre områder. Utrolig bra at dere kan lage en sånn vennetur på kort varsel 🙂 Herlig, rett og slett. Og når været blir med på turen, må det bare bli perfekt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg