Til mer jeg vet…..

 

I dag har jeg fikk jeg en liten a-ha opplevelse  på jobben. Jeg trodde jeg var ganske så informert og oppe å stå på et emne, men sannheten var det stikk motsatte. Til mer jeg satte meg inn I saken, til mindre følte jeg at jeg kunne.

Fra å være den selvsikre, som kunne si at dette kan jeg, har jeg gått til å bli den som nå forteller at jeg ikke er helt stødig på dette. Og det er til tross for at jeg vet om emnet nå enn I morges.

Er ikke det merkelig?

Dette har jeg oppdaget flere ganger.

Albert Einstein har et sitat som beskriver dette så godt: “Jo mer jeg lærer, jo mer oppdager jeg hvor mye jeg ikke kan!”

Gjerne ikke den beste følelsen å gå inn I helgen med, men oppdagelsen gjør faktisk at jeg ønsker å lære mer. Det blir liksom mer og mer interessant.

Ha en flott fredagskveld dere…….

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Du altså… Her måtte jeg lese tre ganger gjennom for å finne ut hva det flashback’et gikk ut på… Til jeg plutselig skjønte at det var ikke DEt som var poenget 😀 Ha en lærerik helg 😀

    2. Ja, ikke alltid like moro med sånne oppdagelser, men man kan jo lære seg mer da, når man er klar over det. Det er det mest positive 🙂

    3. Tror slike opplevelser kommer med alderen jeg. Jo lenger du lever jo mer skjønner du at du ikke helt skjønnte, og at det er mye mer å lære.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg