Tips ! Hva gjør du med gamle parfymeflasker?

Hei. Håper du har en fin dag så langt.

Disse hjemmekontor tidene gjør at jeg blir litt varierende med rutinene om morgenen, så jeg har nettopp vært i dusjen. Og det var her jeg kom på at dette tipset må jeg dele med deg.

Har du som meg en hylle hvor i grunnen gode parfymer står, og siden du har gått litt videre på en måte så står de der litt godt?

I tillegg til denne hyllen har jeg og en liten fobi med å hive ting som ikke er tomme. Det gjelder mange ting også parfyme.

Så hva skjer da? Jo denne samlingen den vokser.

For en stund tilbake kom jeg på at hvorfor ikke bruke disse opp? Og siden jeg ikke bruker de til å spraye men liker en god lukt på bodylotion i det daglige så testet jeg det ut. Kjøpte en flaske med helt nøytral krem, som du ser så er denne First Price, sprayer en “dasj” i kremen når jeg har den i hånden og fører den på. Vips så har du en bodylotion som lukter godt.

Må bemerke at jeg er en liten fan av en bodylotion med lukt i hverdagen istedenfor en parfyme siden det blir en litt mildere duft.

Så med dette tipset ønsker jeg deg en fantastisk dag. Lag den god.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg